مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 14:372022-02-23اجتماعي

برخورد جدی یگان حفاظت با متخلفان محیط زیست در آستانه سال نو


فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست از فرماندهان یگان محیط زیست استان ها خواست تا با اقدام های پیشگیرانه از وقوع تخلفات گونه های جانوری و گیاهی پیشگیری کنند.

- فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست از فرماندهان یگان محیط زیست استان ها خواست تا با اقدام های پیشگیرانه از وقوع تخلفات گونه های جانوری و گیاهی پیشگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ جمشید محبت خانی با توجه فرارسیدن به روزهای پایانی سال و تجارب سنوات گذشته مبنی برافزایش خرید و فروش برخی گونه های جانوری و گیاهی در معرض خطر انقراض نظیر سمندر لرستانی، لاله واژگون، مار آبی و لاک پشت از سوی برخی افراد فرصت طلب در سطح معابر، بازارهای روز و پایانه ها از فرماندهان یگان محیط زیست استان ها خواست برای افزایش سطح آگاهی عموم شهروندان و پیشگیری از وقوع تخلفات مربوط به گونه های گیاهی و جانوری اقدام های لازم را انجام دهند.

وی افزود : یگان حفاظت محیط زیست کشور همانند سال های گذشته در برخورد با متخلفان، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت و استفاده از ظرفیت های مردمی در تنویر افکار عمومی و کاهش سطح تخلفات از دیگر برنامه های یگان حفاظت محیط زیست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محبت خانی انجام امور اطلاعاتی و عملیاتی در جلوگیری از عرضه گونه های جانوری و گیاهی توسط عوامل توزیع کننده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی یگان حفاظت با متخلفان محیط زیست در آستانه سال نو

برخورد جدی یگان حفاظت با متخلفان محیط زیست در آستانه سال نو