مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 14:022022-02-23پزشكي

46 همدانی در صف پیوند کلیه


رییس انجمن حمایت از بیماران کلیوی همدان اعلام کرد: هیچ مشکلی در زمینه تعداد دستگاه های دیالیزی در همدان نداریم و 46 نفر در این استان در صف پیوند کلیه هستند.

- ابوالفتح میرزایی در گفت وگو با ایسنا افزود: تعداد واحدهای دیالیزی در همدان افزایش یافته و بیمارستان آتیه نیز بخش دیالیز دارد و بیماران این بیمارستان نیز در صورت نیاز در داخل همان بیمارستان دیالیز می شوند.

وی اضافه کرد: در بیمارستان شهید بهشتی همدان تعداد دستگاه های دیالیز افزایش یافته و بیماران دیالیزی مشکلی در زمینه کمبود تعداد دستگاه و در نوبت ماندن ندارند.

میرزایی خاطرنشان کرد: موضوع قدیمی بودن برخی دستگاه های دیالیزی تنها مختص همدان نبوده و تمامی استان ها دستگاه هایی دارند که با تعمیر در حال ارائه خدمات بوده که امیدواریم دستگاه های جدید جایگزین دستگاه های قدیمی شوند.

وی به فعال شدن بخش پیوند کلیه در همدان اشاره کرد و گفت: تا کنون یک مورد پیوند کلیه در همدان انجام شده که امیدواریم سایر پیوندها نیز در استان انجام شود تا نیازی به تهران نداشته باشیم.

میرزایی با بیان اینکه 46 نفردر نوبت پیوند کلیه قرار دارند، تصریح کرد: افرادی که کلیه هایشان را از دست داده اند نیاز به پیوند کلیه دارند و تنها راه درمان اصلی آنها پیوند کلیه است که امیدواریم فرهنگ اهدای عضو در افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 همدانی در صف پیوند کلیه

46 همدانی در صف پیوند کلیه