مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 12:472022-02-23اقتصادي

قراردادهای جذب 36 ماهه در دامپزشکی اردبیل انجام می شود


مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: در قالب طرح و قرارداد جذب های 36 ماهه نیروی انسانی با رده های مختلف دانش آموختگی دامپزشکی پیشبرد اهداف و خدمات در جامعه تسهیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهلول تکلوی ظهر چهارشنبه در نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل اظهار کرد: مشکلات و تنگناهای در زمینه کمبود اعتبار و نیروی انسانی دامپزشکی را رنج می دهد که حمایت مالی در تأمین اعتبار لازم به منظور جذب نیرو می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر اعتبار مورد نیاز فراهم شود، در قالب طرح و قرارداد جذب های 36 ماهه نیروی انسانی با رده های مختلف دانش آموختگی دامپزشکی برای پیشبرد اهداف و خدمات در جامعه تسهیل می شود.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل افزود: ماهیت کار دامپزشکی تعطیل بردار نیست و انجام برنامه های پیشگیری از بیماری های دام و طیور در قالب های منظم و زمان بندی شده واکسیناسیون به پیش می رود و اگر در این راستا کوتاهی شود، با طغیان بیماری های مختلف دامی مواجه می شویم.

تکلوی بیان کرد: بی توجهی به موضوع مخاطرات بسیاری برای جامعه در پی خواهد داشت، چنان که نمونه آن را در همه گیری بیماری تب برفکی و شیوع گسترده بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سال های گذشته در کشور تجربه کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای جذب 36 ماهه در دامپزشکی اردبیل انجام می شود

قراردادهای جذب 36 ماهه در دامپزشکی اردبیل انجام می شود