مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 12:022022-02-23اقتصادي

صرفه جویی6میلیون مترمکعبی با انسداد چاه های غیرمجاز در کرمانشاه


مجری طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از صرفه جویی 6 میلیون متر مکعبی آب با انسداد چاه های غیر مجاز در کرمانشاه خبر داد.

- اظهار کرد: طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در استان کرمانشاه در سال آبی 99-1400 شامل تعیین تکلیف چاه های غیر مجاز، استقرار گروه های گشت و بازرسی، اصلاح و تعدیل پروانه های بهره برداری، نصب کنتورهای حجمی هوشمند آب، شناسایی و توقیف دستگاه های حفاری غیرمجاز در دشت های استان کرمانشاه اجرایی شده است.

وی افزود: در حال حاضر حدود 15 هزار و 300 حلقه چاه کشاورزی در استان کرمانشاه وجود دارد که بالغ بر 10 هزار حلقه از آنها دارای مجوز و حدود پنج هزار حلقه نیز غیرمجاز هستند و انسداد آنها پروسه ای زمان بر است و باقی مانده چاه های غیرمجاز عمدتاً مسدود خواهند شد و این امر نیازمند تأمین اعتبارات است.

مجری طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه تصریح کرد: نصب کنتور بر روی چاه های مجاز یکی دیگر از عوامل کاهش مصرف است که این شرکت از اختیارات ناشی از ماده 12 قانون توزیع عادلانه آب برای این منظور استفاده کرده است و در سال جاری 228 دستگاه کنتور بر روی چاه های کشاورزی نصب و در کنار این کار پروانه های قدیمی را با الگوی جدید مصرف بهینه سازی و نسبت به اصلاح مصارف اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی6میلیون مترمکعبی با انسداد چاه های غیرمجاز در کرمانشاه

صرفه جویی6میلیون مترمکعبی با انسداد چاه های غیرمجاز در کرمانشاه