مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:472022-02-23سياسي

دعوت از محققان اقیانوس شناسی و زمین شناسی در آخرین رویداد علمی سال 1400


رییس کرسی یونسکو ایران در حوزه مخاطرات دریایی با اشاره به افتتاح رسمی این کرسی بر روی کشتی اقیانوس شناسی، گفت: درک درست از این رویداد ارزشمند نقطه عطفی در هدایت علمی و دمیدن روح امید در کالبد جامعه زمین شناسی کشور به شمار می آید.

- رییس کرسی یونسکو ایران در حوزه مخاطرات دریایی با اشاره به افتتاح رسمی این کرسی بر روی کشتی اقیانوس شناسی، گفت: درک درست از این رویداد ارزشمند نقطه عطفی در هدایت علمی و دمیدن روح امید در کالبد جامعه زمین شناسی کشور به شمار می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم افتتاحیه رسمی کرسی یونســکو در مخاطرات زمین شناختی، در ساعت 13 امروز چهارشنبه 4 اسفند ماه بر عرشه کشتی کاوشگر خلیج فارس به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور مهمانانی از سراســر جهان برگزار می شود.

هدف تبادل نظر و ایده میان دانشــمندان حوزه زمین شناســی، اقیانوس شناسی، زلزله شناســی و باستان شناســی، اساتید و پژوهشــگران بنام دانشگاهی و مراکز پژوهشــی از ســه قاره اقیانوســیه، آســیا و اروپا و همچنین مهمانانــی از مقامات یونســکو از پاریس و کمیســیون ملی یونســکو و خوشــه منطقه ای یونسکو در ایران به مدت دو روز (روزهای 4 و 5 اسفند) از ویژگی های این رویداد به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از محققان اقیانوس شناسی و زمین شناسی در آخرین رویداد علمی سال 1400

دعوت از محققان اقیانوس شناسی و زمین شناسی در آخرین رویداد علمی سال 1400