مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:272022-02-23ورزشي

مجموعه چوگان قصر فیروزه روی هوا/ وزارت ورزش تعیین تکلیف کند


رییس فدراسیون چوگان از وزارت ورزش و جوانان درخواست کرد که در رابطه با وضعیت مبهم مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه)، تعیین تکلیف کند.

- مجموعه چوگان "قصر فیروزه" روی هوا/ وزارت ورزش تعیین تکلیف کند رییس فدراسیون چوگان از وزارت ورزش و جوانان درخواست کرد که در رابطه با وضعیت مبهم مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه)، تعیین تکلیف کند.

ابراهیم نوزایی در گفت وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) که فدراسیون چوگان نیز در آن مستقر است و چالش های به وجود آمده با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، اظهار کرد: در رابطه با تعیین تکلیف این مجموعه 2 بار با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردیم و به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دستور داده شد اما عملا از سوی این شرکت اقدامی صورت نگرفت و مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) روی هوا است! وی با بیان اینکه علاوه بر این با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نامه نگاری کردیم تا وضعیت چوگان را در مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) مشخص کند، خاطرنشان کرد: متاسفانه این شرکت تحت عنوان تصرف در اموال دولتی به قوه قضاییه شکایت کرده است و معتقد هستند به دلیل اینکه قرار داد به اتمام رسیده و قرارداد جدیدی منعقد نشده به منزله تصرف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه چوگان قصر فیروزه روی هوا/ وزارت ورزش تعیین تکلیف کند

مجموعه چوگان قصر فیروزه روی هوا/ وزارت ورزش تعیین تکلیف کند