مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:072022-02-23سياسي

دو صنف موسیقایی به رییس مجلس نامه دادند/ شرایط خوبی نیست


مدیرعامل خانه موسیقی و مدیرعامل مجمع صنفی ناشران موسیقی ایران با ارسال نامه هایی جداگانه به رییس مجلس شورای اسلامی خواهان عدم تصویب «حذف معافیت مالیاتی فعالان فرهنگ و هنر» شدند.

- ، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی و انجمن صنفی ناشران موسیقی ایران با ارسال نامه هایی جداگانه به محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی خواهان عدم تصویب حذف معافیت مالیاتی فعالان عرصه فرهنگ و هنر شدند.

در نامه مدیرعامل خانه موسیقی به رییس مجلس شورای اسلامی آمده است: جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با سلام احتراماً متعاقب تهیه لایحه اصلاحی بودجه سال 1401 در خصوص حذف معافیت مالیاتی فعالیت های فرهنگی و هنری به استحضار می رساند تصویب این لایحه ضربه مهلکی به پیکر جامعه فرهنگی و هنری کشور وارد خواهد کرد که قطعاً نتایج آن فاجعه بار خواهد بود.

ناگفته پیداست که قشر فرهنگی کشور قطعاً از اقشار آسیب پذیر جامعه محسوب شده و سال هاست که معیشت و اوضاع رقت بار رفاهی آن ها نقل هر محفلی است…! چگونه می توان باور کرد که اعضا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این موقعیت و وضعیت فلاکت بار این جامعه شریف بی اطلاع باشند!؟ مسایل و مشکلات متعدد فعالیت های فرهنگی در یک دهه گذشته با شیوع ویروس منحوس کرونا به اوج خود رسیده و شرایط اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو صنف موسیقایی به رییس مجلس نامه دادند/ شرایط خوبی نیست

دو صنف موسیقایی به رییس مجلس نامه دادند/ شرایط خوبی نیست