مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 08:472022-02-23فرهنگي

مردی که شورای عالی سینما را تعطیل کرد


رییس جامعه صنفی تهیه کنندگان سینما معتقد است که حسن روحانی هیچگونه علاقه ای به فرهنگ و هنر نداشت و شورای عالی سینما را به تعطیلی کشاند.

- سید ضیاء هاشمی رییس جامعه صنفی تهیه کنندگان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، درباره تشکیل مجدد شورای سینما ، گفت: احیای شورای عالی سینما از جمله اتفاقات خوبی است که به تازگی صورت گرفته است؛ اما موفقیت این شورا، به انتخاب افراد و اشخاصی بستگی دارد که قرار است در این شورا به عنوان عضو، حضور پیدا کنند.

اگر افرادی با تفکر بسته در این شورا حضور داشته باشند، قطعاً این شورا راه به جایی نخواهد برد، ولی اگر از افراد متخصص و با قدرت تحلیل شرایط سینما استفاده شود، شاهد اتفاقات خوب و بزرگی خواهیم بود.

  سینما به روحیه ابراهیم رییسی نیازمند است تهیه کننده عروس و شوکران گفت: به عقیده من تعداد اعضایی که قرار است در شورای سینما حضور پیدا کنند زیاد است و این تعدد می تواند چابکی برگزاری جلسات این شورا را بگیرد.

 در دور جدید، رییس جمهور شخصاً ریاست شورای سینما را برعهده ندارد و شورای عالی سینما را به شورای سینما تبدیل کردند، عیبی ندارد؛ اما از یکسو به نظرم اگر رییس جمهور بتواند سالی یک یا دو مرتبه در این شورا حضور پیدا کند باعث اتفاقات مثبتی می شود، چرا که آقای رییسی شخصی است که اگر حرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردی که شورای عالی سینما را تعطیل کرد

مردی که شورای عالی سینما را تعطیل کرد