مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 07:572022-02-23اقتصادي

بزودی سیب و سوران قطب تولید گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان می شود


مدیر جهادکشاورزی شهرستان سیب و سوران از شتاب توسعه صنعت پرورش طیور گوشتی با حمایت و پشتیبانی سازمان جهادکشاورزی استان خبرداد و گفت: ساخت 50 واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی جدید با ظرفیت در برنامه کاری مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سیب و سوران قرار دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر جهادکشاورزی شهرستان سیب و سوران از شتاب توسعه صنعت پرورش طیور گوشتی با حمایت و پشتیبانی سازمان جهادکشاورزی استان خبرداد و گفت: ساخت 50 واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی جدید با ظرفیت در برنامه کاری مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سیب و سوران قرار دارد.

محمد حنیف سپاهی در گفت وگو با ایسنا افزود: در حال حاضر 21 واحد مرغداری به ظرفیت575هزار قطعه در هردوره با پیشرفت فیزیکی 10تا95درصد در حال ساخت می باشد و بزودی کار ساخت 29واحد دیگر نیز آغاز می شود.

محمد حنیف سپاهی تعداد مرغداریهای فعال سیب و سوران را 15واحد با ظرفیت 345هزار قطعه و تولید3 هزار و 500 تن مرغ اعلام و تاکید کرد با پایان کار ساخت واحدهای جدید در سال 1401، تعداد مرغداریهای این شهرستان 65واحد با ظرفیت یک میلیون و پانصد هزار قطعه می رسد که سالیانه توان تولید15000تن گوشت مرغ را دارا می باشند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی سیب و سوران قطب تولید گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان می شود

بزودی سیب و سوران قطب تولید گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان می شود