مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 20:322022-02-22اقتصادي

همه تولیدات داخلی شناسنامه دار می شوند/ فعال شدن کد نقش


رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهاقان گفت: برای پیشگیری از قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخل به زودی همه تولیدات ایرانی شناسنامه دار می شوند.

- ، مهدی خسروی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دهاقان اظهار داشت: در حوزه صنعت، معدن و تجارت حدود پنج هزار نوع شغل وجود دارد و در بخش صنعت بیشترین میزان اشتغال و فعالیت را شاهد هستیم.

وی با اشاره به ضرورت مانع زدایی برای اشتغال زایی در کشور از رشد صدور مجوزها در دهاقان خبر داد و گفت: در سال جاری شاهد رشد 300 درصدی در صدور مجوزهای تولیدی و کسب و کار بودیم که رشد مثبت و بهینه در اشتغال زایی و کارآفرینی محسوب می شود.

رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهاقان شهرک صنعتی شهرستان را نیازمند زمین مناسب دانست و اذعان کرد: در سال های اخیر شهرک های صنعتی دهاقان مشکل نبود متقاضی داشت اما اکنون با وجود متقاضیان سرمایه گذاری، فاقد زمین در شهرک ها هستیم.

خسروی فعال شدن کد نقش را ضروری برشمرد و عنوان کرد: در ماه جاری برنامه ای در خصوص اشتغال و رفع موانع آن به همه ادارات ابلاغ خواهد شد و همه افراد باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند و کد نقش خود را فعال نمایند.

شناسنامه دار شدن تولیدات داخلی رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهاقان با بیان اینکه واحدهایی که بیش از 60 درصد پیشرفت را طی نموده اند باید برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه تولیدات داخلی شناسنامه دار می شوند/ فعال شدن کد نقش

همه تولیدات داخلی شناسنامه دار می شوند/ فعال شدن کد نقش