مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 17:522022-02-22اجتماعي

قشر تحصیل کرده دانشگاهی در صف نخست بیکاری در کاشان


عمده بیکاران کاشان را قشر تحصیلکرده دانشگاهی تشکیل می دهد.

- ، محمدشریف زارعی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کاشان با اشاره به اینکه بیکاری یکی از دغدغه های مهم خانواده ها است، اظهار داشت: این نگرانی در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی بیشتر است.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های موجود برای اشتغال زایی در شهرستان کاشان استفاده کرد، ابراز داشت: در این بین باید توجه ویژه ای به شرکت های دانش بنیان دانشگاهی کرد و به این شرکت ها کمک زیادی در رفع بیکاری می توانند داشته باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اینکه این شهرستان پتانسیل های خوبی در عرصه های مختلف صنعتی و گردشگری دارد، تصریح کرد: با این وجود بخش عظیمی از بیکاران کاشان را دانش آموختگان دانشگاهی تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه به نسبت میانگین کشوری بیشترین جامعه بیکاری از میان از میان جامعه دانشگاهی است، گفت: کاشان 15 دانشگاه و مرکز آموزش عالی و حدود 40 هزار دانشجو دارد که اغلب این دانشجویان بومی هستند و این موجب انباشت بیکاران طی سال های آینده می شود.

زارعی وجود پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی را از جمله راهکارهای کاهش بیکاری میان دانش آموختگان دانست و افزود: یکی از مهمترین حوزه های اشتغال و درآمد زایی بهش گردشگری است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قشر تحصیل کرده دانشگاهی در صف نخست بیکاری در کاشان

قشر تحصیل کرده دانشگاهی در صف نخست بیکاری در کاشان