مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 17:222022-02-22اقتصادي

درخواست امهال تسهیلات اقامتگاه های بوم گردی در خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مطالبه اغلب مدیران اقامتگاه های بوم گردی استان، امهال و تمدید مهلت بازپرداخت تسهیلات است که می طلبد بانک های عامل در این زمینه همراهی لازم را داشته باشند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مطالبه اغلب مدیران اقامتگاه های بوم گردی استان، امهال و تمدید مهلت بازپرداخت تسهیلات است که می طلبد بانک های عامل در این زمینه همراهی لازم را داشته باشند.

علیرضا عباس زاده، امروز سه شنبه 3 اسفند در نشست بررسی مشکلات اقامتگاه های بوم گردی استان افزود: بانک ها همراهی کنند، اقامتگاه های بوم گردی جان دوباره می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با اشاره به مشکلات اقامتگاه ها در زمینه بازپرداخت تسهیلات خود به بانک ها اظهار داشت: تمدید مهلت بازپرداخت تسهیلات با نرخ زمان پرداخت (4 - 6 درصد)، پرداخت تسهیلات معوق در پایان دوره و ارائه تمهیدات لازم درخصوص کمک به اقامتگاه های بوم گردی از مطالبات این حوزه است.

معاون استاندار خراسان جنوبی از نقش اقامتگاه ها در توسعه گردشگری گفت و ادامه داد: امروزه گردشگری یکی از امیدبخش ترین فعالیت ها و از پیشران های مهم در توسعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست امهال تسهیلات اقامتگاه های بوم گردی در خراسان جنوبی

درخواست امهال تسهیلات اقامتگاه های بوم گردی در خراسان جنوبی