مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 17:022022-02-22اجتماعي

آموزش راه اندازی و توسعه کسب وکارهای خانگی در محله کارا


رویداد محله کارآ از سلسله رویدادهای پروژه توان هفت خانه جوان با هدف آموزش شهروندان در حوزه کارآفرینی و توسعه کسب و کار در شهرداری اصفهان طراحی شده است.

- ایسنا/اصفهان مدیر خانه جوان گفت: رویداد محله کارآ از سلسله رویدادهای پروژه توان هفت خانه جوان با هدف آموزش شهروندان در حوزه کارآفرینی و توسعه کسب و کار در شهرداری اصفهان طراحی شده است.

فاطمه اکبرزاده با اعلام این خبر افزود: با توجه به رویکرد شهرداری اصفهان مبنی بر نگاه ویژه به محلات شهر و همچنین لزوم تلاش برای بهبود اکوسیستم کارآفرینی شهر از طریق آموزش مهارت های مدیریت کسب و کار به شهروندان، این اداره یکی از اهداف خود را شناسایی ظرفیت های کارآفرینی در محلات و تقویت و هم افزایی این ظرفیت ها قرار داده است.

وی افزود: پس از اعلام نیاز محلات مختلف سطح شهر، فرهنگسراها و انجمن های مردم نهاد در خصوص راه اندازی و توسعه کسب و کارهای خانگی، خانه جوان اقدام به طراحی یک پروژه به نام محله کارآ کرد که بتواند در آن صفر تا صد مهارت راه اندازی مشاغل خانگی آموزش داده شود.

مدیر خانه جوان ادامه داد: بخش اولیه این طرح شامل 44 ساعت آموزش در مباحث نگرش ثروت ساز، مسئله شناسی و حل خلاقانه مسئله، بازاریابی و فروش، تسلط بر هدف گذاری، معرفی ایده های جذاب در کسب و کار خانگی، معرفی مدل های درآمدی آنل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش راه اندازی و توسعه کسب وکارهای خانگی در محله کارا

آموزش راه اندازی و توسعه کسب وکارهای خانگی در محله کارا