مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:222022-02-22اجتماعي

آمادگی شبکه استانی دنا برای آموزش مجازی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد گفت: هر چند شبکه آموزش و شبکه 4سیما به آموزش مجازی اختصاص داده شده، ولی در استان آمادگی داریم این آموزشهای مجازی در رادیو و تلویزیون برای پایه های تحصیلی که نیاز باشد همکاری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، امیر رئوف در دیدار مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت:  صدا وسیما همواره در تهیه گزارش های خبری و سایر برنامه های تولیدی یک نگاه حمایتی دارد و در این راستا آماده همکاری با آموزش و پرورش برای معرفی فعالیت های علمی، آموزشی و پرورشی فرهنگیان و دانش آموزان هستیم.

وی با بیان اینکه نگاه به آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه سرمایه ای در مقوله تعلیم وتربیت همه جانبه و در راستای توسعه و تعالی کشور است گفت: صدا و سیما اهتمام ویژه ای به پوشش خبری و انعکاس تلاش های آموزش و پرورش در قاب تلویزیون و امواج رادیویی دارد .

رئوف با بیان اینکه صداوسیما  در بخش های تولید محتوای خبری ،رادیویی ،موسیقی ،شعر و سرود در زمره مراکز برتر کشور است  گفت: آماده ایم با استفاده از ظرفیت رسانه صدای آموزش و پرورش را در موضوعات مختلف در سطح استانی و ملی منعکس کنیم.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی و آسیب هایی که به واسطه آموزش مجازی جامعه هدف آموزش وپرورش داشته، نیازمند یک نگاه تحولی برای جبران عقب ماندگی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شبکه استانی دنا برای آموزش مجازی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

آمادگی شبکه استانی دنا برای آموزش مجازی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد