مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:072022-02-22پزشكي

مبالغ وام های دانشجویان رشته های پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد


رییس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی جزییات پرداخت تسهیلات شهریه سال تحصیلی 1401-1400 به دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی را تشریح کرد.

- رییس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی جزییات پرداخت تسهیلات شهریه سال تحصیلی 1401-1400 به دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدهادی سیدفضلی، رییس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از محل اعتبارات مصوب صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مطابق بخشنامه و تعیین سهمیه واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد صاسلامی، از تسهیلات شهریه قرض الحسنه استفاده کرده و پس از فراغت از تحصیل نسبت به بازپرداخت آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: این تسهیلات از محل بودجه عمومی دولت تأمین می شود و از طریق صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی واحدها و مراکز آموزشی تخصیص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رییس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه آغاز بازپرداخت اقساط این تسهیلات پس از فراغت از تحصیل است، اظهار داشت: تسهیلات شهریه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی از محل اعتبارات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبالغ وام های دانشجویان رشته های پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد

مبالغ وام های دانشجویان رشته های پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد