مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 14:322022-02-22دانش

ضرورت ساخت دو هزار کلاس درس در سال/ حداقل 39 هزار بازمانده از تحصیل داریم


اگر بخواهیم در شاخص های برخورداری دانش آموزان از فضای آموزشی، وضعیت کشور از این شرایط بدتر نشود باید حداقل 2 هزار کلاس درس در سال ساخته شود.

- عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد گفت: اگر بخواهیم در شاخص های برخورداری دانش آموزان از فضای آموزشی، وضعیت کشور از این شرایط بدتر نشود باید حداقل 2 هزار کلاس درس در سال ساخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست تخصصی تبیین بازماندگی از تحصیل و راهکارهای علمی کاهش آن در دوران پساکرونا صبح امروز در مرکز آموزش جهاد دانشگاهی برگزار شد.

محمدرضا واعظ مهدوی عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد در این نشست با بررسی آماری مسئله بازماندگان از تحصیل، میزان دسترسی دانش آموزان به فضای آموزشی را نامناسب و ناعادلانه دانست و گفت: اگر بخواهیم در شاخص های برخورداری دانش آموزان از فضای آموزشی، وضعیت کشور از این شرایط بدتر نشود باید حداقل 2 هزار کلاس درس در سال ساخته شود.

وی با بیان اینکه در بسیاری از استان ها همچون استان سیستان و بلوچستان وضع فضای آموزشی به ازای هر دانش آموزی مناسب نیست؛ گفت: 39 هزار بازمانده از تحصیل داریم که این عدد منهای کودکانی است که مهاجر افغانستانی بوده و یا شناسنامه ندارند.

با افزودن این تعداد، بازماندگان از تحصیل فراتر از عدد 39 هزار تن خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساخت دو هزار کلاس درس در سال/ حداقل 39 هزار بازمانده از تحصیل داریم

ضرورت ساخت دو هزار کلاس درس در سال/ حداقل 39 هزار بازمانده از تحصیل داریم