مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 14:172022-02-22اقتصادي

خواروبارفروشی های همدان برای 10 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است


رییس اتحادیه خواروبار فروشان همدان گفت: خواروبار فروشی های شهرستان همدان به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای بیش از 10 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده اند.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه خواروبار فروشان همدان گفت: خواروبار فروشی های شهرستان همدان به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای بیش از 10 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده اند.

مجید توقیری در گفت وگو با ایسنا از فعالیت سه هزار واحد خواروبار فروشی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد واحدهای خواروبار فروشی دو هزار و 300 واحد دارای پروانه کسب هستند.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا آسیب زیادی به خواروبار فروشی های استان همدان زد، افزود: قدرت خرید مردم کاهش یافته که به تبع استان همدان نیز وضعیت به همین نحو بوده و این امر موجب کاهش فروش خواروبارفروشی های استان شده است.

توقیری تصریح کرد: به دلیل کسادی بازار و فروش کم، افزایش بیمه، افزایش دستمزد کارگر و افزایش اجاره بهای مغازه، هفت درصد از خواروبار فروشان استان واحد خواروبار فروشی خود را تعطیل و تغییر شغل داده اند.

وی با اشاره به افزایش اقبال مردم به خرید در فروشگاه های زنجیره ای یادآور شد: فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ کسب و کار و رونق اقتصادی خواروبار فروشی های محلی و کوچک را تحت الشعاع خود قرار داده اند ومتاسفانه این امر موجب ضربه و لطمه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواروبارفروشی های همدان برای 10 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است

خواروبارفروشی های همدان برای 10 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است