مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:522022-02-22اقتصادي

خداحافظی با مدیرانی که چوب لای چرخ اجرای مصوبات بگذارند


با مدیری که کار و تلاش نکرده و مصوبات مختلف را تمکین و اجرا نکند، چوب لای چرخ بگذارد و به نمی شود و نمی توانیم و نباید پایبند باشد، - ایسنا/فارس استاندار فارس تصریح کرد: با مدیری که کار و تلاش نکرده و مصوبات مختلف را تمکین و اجرا نکند، چوب لای چرخ بگذارد و به نمی شود و نمی توانیم و نباید پایبند باشد، خداحافظی می کنیم.

محمدهادی ایمانیه سه شنبه سوم اسفند در نشستی با صادرکنندگان نمونه استان فارس بیان کرد: راه و رسم مدیریت حل مشکلات و راه باز کردن برای فعالیت های سازنده در استان است.

او با بیان اینکه تاکید ما بر حل مشکلات استانی به ویژه در حوزه اقتصاد تا حد توان و امکان است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم، افزود: همچنین در این زمینه با جدیت جلسه ارزیابی و پاسخگویی مدیران و دستگاه های اجرایی و اجرای مصوبات را با حضور شخص استاندار و نماینده بخش خصوصی برگزار می کنیم تا تکلیف بن بست ها و گره های مشکلات استان را بیابیم و بتوانیم مسائل داخلی استان را مرتفع و راهگشایی کنیم.

استاندار فارس اظهار کرد: تلاش می کنیم فضای کسب و کار استان را بهبود بخشیم تا به دنبال آن افزایش صادرات و رونق اقتصادی استان را داشته باشیم.

ایمانیه با تاکید بر ایجاد رقابت مثبت در بحث صادرات، اظهار کرد: نیاز امروز استان بر این است شاخصه های رقابتی در بحث صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی با مدیرانی که چوب لای چرخ اجرای مصوبات بگذارند

خداحافظی با مدیرانی که چوب لای چرخ اجرای مصوبات بگذارند