مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:222022-02-22فناوري

ارتباطات مخابراتی شهرستان راز و جرگلان متحول شد


مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: در سال جاری با اجرای طرح ارتقای سرعت اینترنت همراه اول و اجرای طرح فیبر نوری در مناطق روستایی راز و جرگلان، - تحولی بزرگ در صنعت ارتباطات و مخابرات منطقه، صورت گرفته است.

علیرضا هاشمی در گفت و گو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: با هدف توسعه خدمات مخابراتی و با توجه به شرایط و محدودیت های بحران کرونا، طی یکسال گذشته علاوه بر احداث و راه اندازی 2 دکل و سایت جدید موبایل در مزرعه بچه دره و روستای قزل از توابع شهرستان راز و جرگلان، 17سایت تلفن همراه اول از محل اعتبارات دولتی USO نیز در روستاهای این شهرستان (از جمله روستاهای راستقان، ابریشم، پشنده، حصارچه و دویدوخ، گرکز، مزارلق، سوخسوهاشم، اشرف دره، کرپشتی، توتلی، تنگه ترکمن، بک پولاد، یکه صعود، کاریز، باغلق، کرکولی) به تکنولوژی 3G و 4G و یک سایت در شهر راز به تکنولوژی 4.

5G ارتقاء یافته است که با این میزان افزایش سرعت اینترنت همراه، ساکنین بالغ بر 30 روستا در منطقه مرزی راز و جرگلان از مزایای این طرح بهره مند شده اند.

هاشمی در خصوص اجرای طرح های ملی فیبر نوری در این منطقه مرزی نیز بیان کرد: از محل اعتبارات دولتی USO و با تلاش پرسنل مخابرات منطقه، ضمن اجرای بالغ بر49 کیلومتر فیبر در نقاط مختلف شهرستان راز و جرگلان از جمله سایت گوینیک- غلامان، یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباطات مخابراتی شهرستان راز و جرگلان متحول شد

ارتباطات مخابراتی شهرستان راز و جرگلان متحول شد