مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:522022-02-22سياسي

نفس راحت خلیج فارس/ قانون برای مقابله با ساحل خواری چه می گوید؟+فیلم


ساحل خواری و دریاخواری پدیده ای است که سال هاست سواحل کشور را تهدید کرده و استان بوشهر نیز به عنوان استانی ساحلی با 936 کیلومتر مرز آبی (به همراه جزایر)، -   آزادسازی86 هزار متر مربع زمین در عسلویه محمد خدری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه در گفت وگو با خبرنگاران از آزادسازی حریم 60 متری دریا در شهرستان عسلویه خبر داد و اظهار داشت: در راستای آزادسازی حریم دریا 86 هزار متر مربع زمین در منطقه نایبند آزاد شد و این روند با قوت ادامه خواهد داشت.

  وی اضافه کرد: به شهرداری های شهرستان اطلاع دادیم که اگر در محدوده حریم 60 متری دریا تصرفی صورت گرفته به ما اطلاع دهند تا بلافاصله برخورد کنیم.

  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه اضافه کرد: زمین های که در نایبند رفع تصرف شده مربوط به فنس شرکت آریاساسول است که حریم قانونی دریا را رعایت نکرده بود.

  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه افزود: همچنین باغ ویلاهای که توسط برخی از افراد شخصی ساخته شده بود و در حریم دریا قرار داشتند تخریب شدند.

  آزادسازی 157 هزار متر از اراضی حریم دریا در کنگان علیرضا منصوری رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای آزادسازی حریم 60 متری دریا در شهرستان کنگان 157 هزار و 389 متر مربع از اراضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفس راحت خلیج فارس/ قانون برای مقابله با ساحل خواری چه می گوید؟+فیلم

نفس راحت خلیج فارس/ قانون برای مقابله با ساحل خواری چه می گوید؟+فیلم