مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 11:222022-02-22سياسي

10 هزار هکتار بذر پاشی و نهال کاری در اراضی استان سمنان انجام شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: 10 هزار هکتار بذر پاشی و نهال کاری در اراضی ملی استان انجام و تا پایان اسفند ماه با مشارکت دستگاه های اجرایی و مردم ادامه خواهد داشت.

- ، جعفر مرادی حقیقی در جلسه نمایندگان دستگاه های اجرایی پویش ملی نهال کاری که صبح سه شنبه به میزبانی منابع طبیعی سمنان برگزار شد با بیان اینکه 10 هزار هکتار بذرپاشی و نهال کاری در اراضی استان سمنان انجام و البته این روند تا پایان اسفندماه نیز ادامه دارد، بیان کرد: در این طرح شش هزار و 500 هکتار عملیات نهال کاری تا پایان اسفند ماه سال جاری در بیابان های استان انجام می شود.

وی با بیان اینکه چهار هزار و 500 هکتار گیاهان دارویی مرتعی در اراضی ملی استان سمنان طی این طرح کشت خواهد شد، تاکید داشت: تاکنون چهار هزار هکتار با مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی نهال کاری و بذرپاشی انجام شده است.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با اشاره به اینکه 500 هزار اصله نهال قابل توزیع در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری سال جاری انجام می شود، گفت: در پویش ملی نهال کاری بیش از 65 دستگاه اجرایی از جمله بسیج سازندگی، سپاه، هلال احمر، جهاد کشاورزی، فرمانداری ها و.

… مشارکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار هکتار بذر پاشی و نهال کاری در اراضی استان سمنان انجام شد

10 هزار هکتار بذر پاشی و نهال کاری در اراضی استان سمنان انجام شد