مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 11:072022-02-22اجتماعي

بهره مندی 241 هزار نفر از خدمات مراکز کاهش آسیب بهزیستی در فارس


مدیرکل بهزیستی فارس با تشریح خدمات مراکز کاهش آسیب، مراکز سرپناه شبانهو موبایل سنتر بهزیستی فارس گفت: تا پایان بهمن ماه امسال، 241 هزار و 250 نفر از خدمات کاهش آسیب ثابت و سیار بهزیستی فارس بهره مند شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید محمدصادق کشفی نژاد امروز با بیان اینکه خدمات کاهش آسیب بهزیستی فارس در واحدهای متنوعی به معتادان، افراد بی خانمان و همچنین افراد در معرض خطر ارائه می شود، گفت: از جمله این مراکز می توان به مراکز گذری(روزانه) ، مراکز سرپناه شبانه( شلتر ) و مراکز گذری/ سرپناه شبانه، که ادغام خدمات مرکز گذری و شلتر به صورت شبانه روزی است، اشاره داشت.

او با توضیح خدمات این مراکز که شامل آموزش تزریق سالم، رفتار جنسی سالم، ارائه سوزن و سرنگ، غذا، پوشاک و استحمام می باشد، افزود: ساعت کار شلتر  از هفت عصر تا هفت صبح است اما در فصل سرما به دلیل برودت هوا از ساعت 16 تا 10 صبح افزایش فعالیت داریم.

کشفی نژاد با اشاره به اینکه 6 مرکز گذری/ سرپناه و شلتر هم اکنون در شیراز فعالیت می کنند، گفت: توجه به این نکته حائز اهمیت است که بر خلاف تصور عموم، مراکز کاهش آسیب با توجه به بررسی های میدانی و نقشه های تهیه شده از آسیب های اجتماعی،  در محلات و مکان هایی از شهر انتخاب می گردد که محل تجمع و مصرف افراد دارای اعتیاد بوده و به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 241 هزار نفر از خدمات مراکز کاهش آسیب بهزیستی در فارس

بهره مندی 241 هزار نفر از خدمات مراکز کاهش آسیب بهزیستی در فارس