مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:422022-02-22سياسي

به همت کارکنان بانک رفاه کارگران تعدادی از زنان زندانی به آغوش خانواده بازگشتند


به همت کارکنان بانک رفاه کارگران در قالب طرح مادرآمد ، تعدادی از زنان زندانی جرائم مالی غیرعمد به آغوش خانواده بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، این اقدام ارزشمند کارکنان بانک رفاه که برای اولین بار در تاریخ تاسیس این بانک اجرایی شد، در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی و با هدف آزادسازی زنان زندانی جرائم غیرعمد انجام گرفت.

براساس این گزارش، مراسم آزادسازی این زندانیان طی مراسم های جداگانه با حضور نمایندگانی از قوه قضاییه و جمعی از مدیران عالی بانک در استان های تهران و فارس برگزار شد.

  دکتر اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در مراسم آزادسازی تعدادی از زنان زندانی جرائم غیرعمد استان تهران که با حضور خانواده برخی از این زندانیان آزادشده در محل ندامتگاه زنان استان در شهرستان قرچک برگزار شد، به اجرای طرح مادرآمد توسط بانک رفاه اشاره و با بیان اینکه اجرای این طرح همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن آغاز و تا سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد ادامه داشت، خاطرنشان ساخت: این طرح در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی و با هدف آزادسازی زنان زندانی جرائم مالی غیرعمد با مشارکت فعال کارکنان بانک اجرایی شد که نشان از همت والای همکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به همت کارکنان بانک رفاه کارگران تعدادی از زنان زندانی به آغوش خانواده بازگشتند

به همت کارکنان بانک رفاه کارگران تعدادی از زنان زندانی به آغوش خانواده بازگشتند