مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:172022-02-22فرهنگي

سیاوش طهمورث: یک زمانی مداح بودم


سیاوش طهمورث در گفتگویی از زندگی و کارهای هنرش گفت و در بخشی از آن یادآور شد که یک زمانی مداح بودم .

- موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز سیاوش طهمورث بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بخش هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را منتشر کرده است که در زیر می خوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیاوش طهمورث با بیان اینکه در تهران محله امیریه به دنیا آمده است گفت: زنده یاد حبیب کاوش دوستم بود و در یک محله زندگی می کردیم یادم می آید پول هایمان را جمع می کردیم با هم بلیت 6 ریالی می خریدیم و به سینما می رفتیم و دو سه سانس فیلم پشت سرهم می دیدیم.

وی ادامه داد: زنده یاد حبیب کاوش به آموزشگاه بازیگری می رفت و هرچه یاد می گرفت به من که دو سال از او کوچکتر بودم نیز یاد می داد و ما حتی تعزیه و نوحه خوانی هم می کردیم و من یک زمانی مداح بودم.

طهمورث خاطرنشان کرد: روزی که می خواستم به اداره تئاتر در آب سردار بروم زمانی بود که زنده یاد عزت الله انتظامی، زنده یاد جعفر والی، علی نصریان هم حضور داشتند .

یادم می آید آقای والی به من گفت همه چیزهایی که تا به امروز یاد گرفتی را کنار بگذار از امروز باید از من یاد بگیری (با خنده) و من به او گفتم چشم و وارد گروه زنده یاد داوود رشیدی بنام گروه تئاتر امروز شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاوش طهمورث: یک زمانی مداح بودم

سیاوش طهمورث: یک زمانی مداح بودم