مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:072022-02-22اجتماعي

آزمون نهایی مسابقه درس هایی از قرآن در حال برگزاری است


بیش از 2 میلیون 700 هزار دانش آموز متوسطه و ششم ابتدایی یعنی حدود 40 درصد از کل دانش آموزان، تحت پوشش مسابقه هفتگی درس هایی از قرآن حجت الاسلام محسن قرائتی بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آزمون نهایی سی امین دوره مسابقه دانش آموزی درس هایی از قرآن با هماهنگی و همکاری ادره کل قرآن و عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و معاونت پرورشی و فرهنگی ادارات آموزش و پرورش استان ها (اداره قرآن عترت و نماز) همانند سال گذشته در فضای مجازی و از طریق سامانه آزمون آنلاین مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموز منتخب دوره اول و دوم متوسطه و پایه ششم ابتدایی در بیش از پنج هزار مدرسه برگزار می شود.

در این دوره که از هفته دوم مهر ماه سال جاری (1400) شروع شد، بیش از 2 میلیون 700 هزار دانش آموز متوسطه و ششم ابتدایی یعنی حدود 40 درصد از کل دانش آموزان، تحت پوشش مسابقه هفتگی درس هایی از قرآن حجت الاسلام محسن قرائتی بودند این دانش آموزان که به صورت داوطلبانه در این برنامه شرکت کردند با مشاهده 16 برنامه تلویزیونی هفتگی درس هایی از قرآن در مسابقه حضور داشتند.

براساس برنامه ریزی انجام شده به مدت 10 روز از دهم تا 20 بهمن ثبت نام دانش آموزان توسط مجریان مسابقه مدارس که معاون یا مربی پرورشی هستند در سامانه آزمون مؤسسه انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون نهایی مسابقه درس هایی از قرآن در حال برگزاری است

آزمون نهایی مسابقه درس هایی از قرآن در حال برگزاری است