مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 08:222022-02-22سياسي

موجی که توجه رهبر انقلاب به کسب وکارهای اینترنتی ایجاد کرد


حضور نماینده ای از شرکت های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال در دیدار مقام معظم رهبری با تولیدکنندگان و صنعتگران واکنش های زیادی را به همراه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، در دیدار  تولیدکنندگان و فعالان صنعتی با رهبر انقلاب در بهمن ماه، یک نماینده از شرکت های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال ، صحبت کرد.

  حضور نماینده ای از شرکت های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال در این دیدار واکنش های زیادی را به همراه داشت و اغلب این اتفاق را نشان از توجه جدی مقام معظم رهبری و مسوولان به این بخش از اقتصاد تفسیر کردند.

در گزارشی که محمد خلج قاسم آبادی، مدیرعامل گروه اسنپ از وضعیت این بازار ارائه کرد از وجود ظرفیت فوق العاده برای ایجاد اقتصاد پایدار در این حوزه در کشور صحبت کرد و ایجاد موج جدید اشتغال زایی حداقل دو برابری را نوید داد.

  نماینده بخش اقتصاد دیجیتال در دیدار با رهبری تصویری از این بخش را ارائه کرد *نوید موج جدید اشتغال زایی حداقل دو برابری با کمک اقتصاد دیجیتال در این گزارش، همچنین از نقش مهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص ملی و هدف گذاری رسیدن به سهم 10 درصدی برای اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص ملی صحبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجی که توجه رهبر انقلاب به کسب وکارهای اینترنتی ایجاد کرد

موجی که توجه رهبر انقلاب به کسب وکارهای اینترنتی ایجاد کرد