مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 23:472022-02-21سياسي

راه حل قطعی برون رفت از معضلات اقتصادی کشور، موضوع تولید است


عضو کمیسیون کشاورزی، اتاق بازرگانی صنایع و معادن لرستان گفت: راه حل قطعی برای برون رفت از معضلات اقتصادی کشور، موضوع تولید است.

- عضو کمیسیون کشاورزی، اتاق بازرگانی صنایع و معادن لرستان: راه حل قطعی برون رفت از معضلات اقتصادی کشور، موضوع تولید است ایسنا/لرستان عضو کمیسیون کشاورزی، اتاق بازرگانی صنایع و معادن لرستان گفت: راه حل قطعی برای برون رفت از معضلات اقتصادی کشور، موضوع تولید است.

علی محمدی فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با احاطه و اشراف کامل بر مسائل کلان کشور، هوشمندانه و مطابق با و وضعیت موجود جامعه شعار سال 1400 را تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری کردند.

وی تصریح کرد: اقتصاد و معیشت، مهمترین مسئله کشور است و مقام معظم رهبری مسئله اصلی مردم را بیکاری جوان ها و معیشت طبقات ضعیف جامعه می داند.

عضو کمیسیون کشاورزی، اتاق بازرگانی صنایع و معادن لرستان با تأکید بر اینکه راه حل و آدرس قطعی برای برون رفت از معضلات اقتصادی، موضوع تولید است ادامه داد: انقلاب اسلامی در 43 سال اخیر دستاوردهای بی نظیری در حوزه صنعت، کشاورزی، هسته ای، نظامی، هوافضا، نانو تکنولوژی و پزشکی داشته است و دنیا به این پیشرفت ها اقرار می کند به نحوی که مطابق آمارهای جهانی، ایران در تولید سیمان رتبه هشتم جهان و در تولید س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل قطعی برون رفت از معضلات اقتصادی کشور، موضوع تولید است

راه حل قطعی برون رفت از معضلات اقتصادی کشور، موضوع تولید است