مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 18:172022-02-21ورزشي

حضور 5 شمشیرباز ارومیه ای در مسابقات آسیایی ازبکستان


دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: پنج شمشیرباز استان به همراه تیم های ملی اپه، فلوره و سابر به مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در ازبکستان اعزام می شوند.

- علی نجف زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: هانیه خوشخواهی در اسلحه فلوره بانوان، سیدمبین رضوی در اسلحه سابر و محمد برزگر و یاسین نوری در اسلحه اپه مردان در ترکیب تیم ملی به مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا که در ازبکستان برگزار خواهدشد اعزام می شوند و احتمال می رود زهرا مرد دیگر اپه ایست ارومیه ای نیز به جمع تیم ملی بانوان اضافه شود.

وی گفت: رقابت های شمشیربازی نوجوانان و جوانان  آسیا طی روزهای 5 تا 15 اسفندماه در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

نجف زاده ادامه داد: همچنین سیدعلی پاکدامن شمشیرباز ملی پوش ارومیه ای با شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی در تهران به همراه تیم ملی اپه کشورمان روز 24 اسفند ماه جاری به مدت یک هفته در مسابقات جام جهانی مجارستان و انتخابی المپیک شرکت می کند و در صورت کسب امتیازات لازم جواز حضور در المپیک 2024 فرانسه را کسب خواهدکرد.

وی افزود: در جام جهانی قبلی پاکدامن با پیروزی در دیدارهای مقدماتی به مرحله یک شانزدهم نهایی رسید ولی با قبول شکست مقابل شمشیرباز کره جنوبی از رسیدن به مراحل پایانی باز ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 5 شمشیرباز ارومیه ای در مسابقات آسیایی ازبکستان

حضور 5 شمشیرباز ارومیه ای در مسابقات آسیایی ازبکستان