مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 18:172022-02-21سياسي

تعدادی از زنان زندانی به آغوش خانواده بازگشتند


به همت کارکنان بانک رفاه کارگران در قالب طرح مادرآمد ، تعدادی از زنان زندانی جرائم مالی غیرعمد به آغوش خانواده بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی طی سخنانی در مراسم آزادسازی تعدادی از زنان زندانی جرائم غیرعمد استان تهران که با حضور خانواده برخی از این زندانیان آزادشده در محل ندامتگاه زنان استان در شهرستان قرچک برگزار شد، به اجرای طرح مادرآمد توسط بانک رفاه اشاره و با بیان اینکه اجرای این طرح همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن آغاز و تا سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد ادامه داشت، خاطرنشان ساخت: این طرح در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی و با هدف آزادسازی زنان زندانی جرائم مالی غیرعمد با مشارکت فعال کارکنان بانک اجرایی شد که نشان از همت والای همکاران در امر مهرورزی و نوع دوستی دارد.

وی افزود: اقدام در راستای آزادسازی زنان زندانی جرائم مالی غیرعمد در قالب طرح مادرآمد اقدام بدیعی از جانب کارکنان بانک رفاه کارگران است که به عنوان نقطه عطفی در تاریخ اقدامات بانک رفاه در حوزه مسئولیت های اجتماعی شناخته می شود.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: امروز شاهد نتایج اولین مرحله اجرای طرح مذکور هستیم و بدون شک اجرای این طرح با جامعه هدف گسترده تر ادامه خواهد یافت و در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادی از زنان زندانی به آغوش خانواده بازگشتند

تعدادی از زنان زندانی به آغوش خانواده بازگشتند