مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 16:472022-02-21حوادث

محموله بزرگ داروهای قاچاقی در خوزستان کشف شد


سربازان گمنام امام زمان (عج) محموله بزرگ داروهای قاچاقی را در استان خوزستان کشف و ضبط کردند.

- ، پس از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خوزستان محموله بزرگی از داروهای قاچاق که از چندین کشور همجوار به صورت غیرقانونی به کشور وارد شده است در در کلان شهر اهواز کشف و ضبط شد.

همچنین تعدادی از قاچاقچیان داروی قاچاق در استان خوزستان دستگیر شدند و با دستور مقامات قضایی، انبارهای غیرمجاز دارو پلمب و داروها به دانشگاه علوم پزشکی اهواز تحویل داده شد.

طبق بررسی انجام شده این داروها قاچاق و فاقد مجوز بوده و به شکلی غیراستاندارد انتقال، نگهداری و بسته بندی آنان انجام شده و با قیمت چند برابری در بازار به فروش می رسید.

این محموله بزرگ بالغ بر 135 هزار واحد دارو از 235 نوع داروی مختلف در زمینه های قلب و عروق، اعصاب و روان، مکمل ها، جنسی، داروهای غیرمجاز دارای ترکیبات مخدر و… بود که توزیع آنها در جامعه می توانست خطر بزرگی برای سلامت عمومی باشد.

مردم استان خوزستان می توانند در راستای پیگیری عوامل اختلال و توزیع غیرقانونی دارو گزارشات خود را در خصوص قاچاق و تخلفات مربوطه به شماره 113 اداره کل اطلاعات استان خوزستان و یا شماره 32232352 مرکز رسیدگی به شکایات معاونت غذا و دارو اطلاع رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله بزرگ داروهای قاچاقی در خوزستان کشف شد

محموله بزرگ داروهای قاچاقی در خوزستان کشف شد