مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 14:522022-02-21ورزشي

خلق مدل های جدید برای تفریح و نشاط بانوان در اصفهان


عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر اصفهان، فضاهای شهری ویژه بانوان را اندک دانست و گفت: از همین فضاهای اندک موجود نیز استقبال زیادی نمی شود، به همین دلیل باید مدل های جدیدی برای تفریح و نشاط بانوان خلق شود که پاسخگوی نیازهای بانوان باشد.

- فرزانه کلاهدوزان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیشتر فضاهایی که در اختیار بانوان شهر اصفهان قرار دارد، تحت عنوان باغ های بانوان است که اکنون سه باغ بانوان در اختیار شهرداری و یک یا دو مورد آن واگذار شده است.

منشی اول و عضو هیئت رییسه شورای شهر با بیان اینکه تعداد باغ های بانوان در شهر اصفهان به اندازه نیاز بانوان این شهر نیست، گفت: این فضاها اشکالاتی هم دارد که باید برطرف شود.

وی با اشاره به استقبال بیشتر بانوان نسبت به آقایان از فرهنگسراهای سطح شهر، افزود: در حال حاضر بانوان بیشترین استفاده را از فرهنگسراها دارند که خوشبختانه تعداد این فرهنگسراها در محلات خوب و مطلوب است، اما سرانه فضاهای تفریحی به نسبت کم است و باید فضاهای بیشتری ایجاد و یا همین فضاهای موجود بازتعریف و از آنها به خوبی استفاده شود.

این عضو شورای شهر اصفهان در مورد سرانه فضاهای ورزشی مورد نیاز بانوان در شهر نیز گفت: یکسری ایستگاه های ورزش همگانی در شهر داریم که شاید به دلایل مختلفی همچون تغییر سبک زندگی، جوانان و نوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلق مدل های جدید برای تفریح و نشاط بانوان در اصفهان

خلق مدل های جدید برای تفریح و نشاط بانوان در اصفهان