مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 14:172022-02-21حوادث

اخلالگران بازار اردبیل حاشیه امن نخواهند داشت


جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با قاچاق و احتکار قیمت ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می شود.

- ، جواد تقوی ظهر دوشنبه در جریان دستگیری قاچاقچیان گوشی همراه و لوازم جانبی در اردبیل اظهار کرد: محموله لوازم جانبی گوشی تلفن همراه و ساعت خارجی قاچاق به ارزش 11 میلیارد ریال در شهرستان نیر کشف و قاچاقچی نیز دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور، مأموران یگان امداد شهرستان نیر هنگام گشت زنی انتظامی در خیابان امام خمینی (ره) شهر نیر به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و با هماهنگی قضایی خودرو را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو 200 قلم انواع لوازم جانبی گوشی تلفن همراه و 21 عدد انواع ساعت خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

تقوی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 11 میلیارد ریال اعلام کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و خودروی حامل محموله قاچاق توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلالگران بازار اردبیل حاشیه امن نخواهند داشت

اخلالگران بازار اردبیل حاشیه امن نخواهند داشت