مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:322022-02-21سياسي

ارتقاء صنایع کشاورزی با نگاه جامع مدیریتی امکانپذیر است


رییس مجمع نمایندگان استان فارس با تاکید براینکه جز وزارتخانه های کشور و امور خارجه، دیگر وزارتخانه ها عرصه نگاه و مدیریت سیاسی نیست، ارتقاء جایگاه کشاورزی و صنایع وابسته به آن را مستلزم داشتن و اعمال نگاه جامع مدیریتی و پرهیز از هرگونه سیاسی کاری دانست.

- ایسنا/فارس رییس مجمع نمایندگان استان فارس با تاکید براینکه جز وزارتخانه های کشور و امور خارجه، دیگر وزارتخانه ها عرصه نگاه و مدیریت سیاسی نیست، ارتقاء جایگاه کشاورزی و صنایع وابسته به آن را مستلزم داشتن و اعمال نگاه جامع مدیریتی و پرهیز از هرگونه سیاسی کاری دانست.

علیرضا پاکفطرت، دوشنبه دوم اسفند در دیدار با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بر اهمیت حاکم شدن نگاه جامع مدیریتی با هدف ارتقاء جایگاه صنعت کشاورزی و دامپروری و همچنین مدیریت منابع آبی استان تاکید و ضمن بیان اینکه نسبت به سازمان جهاد کشاورزی بیگانه نیستیم، مطرح کرد: اگر وزارت جهاد کشاورزی هم در سطح کشور و هم در سطح استان ها خوب عمل کند می توانیم در بخش کشاورزی خودکفا و مستقل باشیم که این نیازمند آن است نگاه تخصصی در این مجموعه حاکم شود و از نگاه سیاسی پرهیز شود.

نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور ما با خشکسالی و کمبود آب مواجه است، گفت: باید برای منابع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء صنایع کشاورزی با نگاه جامع مدیریتی امکانپذیر است

ارتقاء صنایع کشاورزی با نگاه جامع مدیریتی امکانپذیر است