مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:272022-02-21اجتماعي

امیریه شهر نمونه گردشگری/مشکل جدی در جذب اعتبارات بازآفرینی داریم


مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: با توجه به بناهای قدیمی موجود در شهر امیریه این شهر می تواند به شهر نمونه گردشگری تبدیل شود.

- امیر کرم زاده در حاشیه بازدید از مناطق گردشگری و ابنیه تاریخی دامغان و امیریه در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه با توجه به بناهای قدیمی موجود در شهر امیریه این شهر می تواند به شهر نمونه گردشگری تبدیل شود، تاکید کرد: هم اکنون دو شهر بسطام و شهمیرزاد در زمره شهرهای نمونه گردشگری استان سمنان هستند.

وی با بیان اینکه به منظور رونق صنعت گردشگری در شهر امیریه شهرداری امیریه با مکاتبه و درخواست شهر نمونه گردشگری از طریق اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری اقدامات لازم به عمل خواهد آمد، تاکید کرد: برای تملک و بازسازی کاروانسرای امیر سپهسالار شهرداری امیریه طی مکاتبه ای از طریق اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و استانداری و اداره کل راه و شهرسازی نسبت به در اختیار قرار دادن زمین معوض به مالکان به منظور بازسازی و استفاده بهینه اقدام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه مقرر شده شهرداری و شورای شهر امیریه به منظور تعیین و تکلیف باقی مانده مالکیت عمارت دختر ناصرالدین شاه با مالک همکاری و پس از دریافت مجوز بازسازی توسط مالک اصلی و تخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیریه شهر نمونه گردشگری/مشکل جدی در جذب اعتبارات بازآفرینی داریم

امیریه شهر نمونه گردشگری/مشکل جدی در جذب اعتبارات بازآفرینی داریم