مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:572022-02-21بين الملل

تلویزیون روسیه: شاهزاده اندرو و چارلز به جنگ نیاز دارند


یک مجری تلویزیون دولتی روسیه مدعی شد که شاهزاده اندرو و شاهزاده چارلز از خاندان سلطنتی بریتانیا، از جمله کسانی هستند که به جنگ در اوکراین نیاز دارند.

- یک مجری تلویزیون دولتی روسیه مدعی شد که شاهزاده اندرو و شاهزاده چارلز از خاندان سلطنتی بریتانیا، از جمله کسانی هستند که به جنگ در اوکراین "نیاز دارند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از تلگراف، این ادعا در جریان پخش شبکه روسیه 1 مطرح شد که در آن تصاویری از دو عضو خانواده سلطنتی و همچنین بوریس جانسون (نخست وزیر انگلیس) و رجب طیب اردوغان (رییس جمهوری ترکیه) منتشر شد.

استیو روزنبرگ، خبرنگار بی بی سی در مسکو، چندین تصویر از این برنامه را توییت کرده و گفت: امشب به بینندگان تلویزیون روسیه درباره تنش ها در اوکراین چه گفته می شود؟ این مجری گفت، چه کسی به جنگ نیاز دارد؟ و سپس جو بایدن (رییس جمهوری آمریکا)، بوریس جانسون، شاهزاده چارلز، شاهزاده اندرو، اردوغان، امانوئل ماکرون (رییس جمهوری روسیه) و ولودیمیر زلنسکی (رییس جمهوری اوکراین) را نام برد.

به نظر می رسید در این برنامه این بحث وجود دارد که از بحران روسیه و اوکراین برای منحرف کردن توجه غرب از رسوایی پیرامون شاهزاده اندرو استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون روسیه: شاهزاده اندرو و چارلز به جنگ نیاز دارند

تلویزیون روسیه: شاهزاده اندرو و چارلز به جنگ نیاز دارند