مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 10:522022-02-21سياسي

نقره داغ 40 میلیاردی شرکت برداشت کننده غیرمجاز شن وماسه


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیاهکل از دادخواست مطالبه خسارت 40 میلیارد ریالی شرکت آب منطقه ای گیلان خطاب به شرکت برداشت کننده شن و ماسه از بستر رودخانه خبر داد.

- هادی نیرومند دادستان شهرستان سیاهکل امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سیاهکل با اشاره به برداشته بی رویه شن و ماسه از بستر رودخانه شمرود اظهار کرد: پس از بازدید میدانی و مشاهده ریاست محترم دادگستری گیلان از خسارات وارده به اراضی بستر و دیواره رودخانه در سیاهکل، شرکت آب منطقه ای دادخواست مطالبه خسارت را علیه شرکت برداشت کننده شن را تقدیم دادگستری سیاهکل کرد.

به گفته نیرومند، آب منطقه ای استان گیلان با توجه به خسارت وارده به اراضی بستر و دیواره های رودخانه شمرود در بازه طولی به مسافت دو کیلومتر از برداشت های بی رویه شن و ماسه خواستار پرداخت خسارات 40 میلیارد ریالی به زیرساخت های رودخانه شده تا ضرر و زیان مربوطه از جانب پیمانکار واصل و به دولت برگردانده شود.

دادستان شهرستان سیاهکل با اشاره به فعالیت 20 ساله شرکت متخاطی تصریح کرد: این شرکت در مجاورت رودخانه شمرود و در محدوده کارگاهی مبادرت به برداشت های بی رویه شن و ماسه از بستر رودخانه شمرود از سال 72 تا 92 کرده که سبب برداشت های بی رویه صورت گرفته توسط این شرکت خسارات مادی فراوانی به رودخانه از قبیل تخریب دیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقره داغ 40 میلیاردی شرکت برداشت کننده غیرمجاز شن وماسه

نقره داغ 40 میلیاردی شرکت برداشت کننده غیرمجاز شن وماسه