مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:522022-02-21حوادث

کشف 20 میلیارد تومانی البسه قاچاق


رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 20 میلیارد تومانی انواع البسه قاچاق،خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت ازکشف بیش از 346 هزار ثوب انواع البسه قاچاق، خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: طی اطلاع از اینکه شرکتی اقدام به انتقال ودپوی مقادیر بسیار زیادی انواع پوشاک و کفش خارجی و ایرانی قاچاق در آدرس کیلومتر22 بزرگراه شهیدلشگری کرده است مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالاهای قاچاق مراجعه کرده که بیش از 346 هزار ثوب در محل موجود بود.

وی بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص گردید محل شرکت بسیار بزرگ با سه طبقه مجزا و یکباب ساختمان اداری بوده که بیش از 70نفر در محل مشغول بکار بوده و طبقه اول سوله محل دپو،طبقه دوم محل نصب و برچسب زنی و .

و طبقه سوم محل بسته بندی و فروشگاه اینترنتی ارائه بازار مصرف بوده است که طی بررسی صورت گرفته مکان موصوف در سامانه انبارداری و جامع تجارت ثبت نشده بود.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات مشخص شد انواع کالاهای خارجی در ساعات پایانی نیمه شب توسط خودروهای سواری شوتی،وانت،کامیون و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 20 میلیارد تومانی البسه قاچاق

کشف 20 میلیارد تومانی البسه قاچاق