مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:222022-02-21اقتصادي

کشف 200 میلیارد ریال البسه قاچاق در غرب تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 346 هزار ثوب انواع البسه قاچاق، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را 200 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

- ، افزود: طی اطلاع از اینکه شرکتی اقدام به انتقال و دپوی مقادیر بسیار زیادی انواع پوشاک و کفش خارجی و ایرانی قاچاق در آدرس کیلومتر 22 بزرگراه شهید لشگری می نماید، مأمورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالاهای قاچاق مراجعه که بیش از 346 هزار ثوب در محل موجود بود.

وی بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص گردید محل شرکت بسیار بزرگ با سه طبقه مجزا و یک باب ساختمان اداری بوده که بیش از 70 نفر در محل مشغول به کار بوده و طبقه اول سوله محل دپو، طبقه دوم محل نصب و برچسب زنی و…، و طبقه سوم محل بسته بندی و فروشگاه اینترنتی ارائه بازار مصرف می باشد که طی بررسی صورت گرفته در محل مکان موصوف در سامانه انبارداری و جامع تجارت ثبت نگردیده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص گردید انواع کالاهای خارجی در ساعات پایانی نیمه شب توسط خودروهای سواری شوتی، وانت، کامیون و…، به آن محل انتقال و تخلیه می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 200 میلیارد ریال البسه قاچاق در غرب تهران

کشف 200 میلیارد ریال البسه قاچاق در غرب تهران