مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 08:472022-02-21پزشكي

از مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی بپرهیزید


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به گسترش سویه امیکرون و افزایش موارد ابتلا به کووید19 در فارس، به مردم توصیه کرد در شرایط فعلی از مراجعه غیرضروری به بیمارستان ها، - مراکز درمانی و مطب ها پرهیز کنند.

دکتر مهرداد شریفی دوشنبه 2 اسفند با بیان اینکه افزایش شمار مبتلایان به کروناویروس در استان موجب افزایش میزان مراجعه به مطب ها، درمانگاه ها و بیمارستان ها شده است، به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در مراکز ارایه خدمات درمانی، احتمال ابتلا به بیماری کووید19 بیش از دیگر اماکن است، افراد از مراجعه غیرضروری به مطب ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی خودداری کنند.

او افزود: افراد در صورت لزوم برای مراجعه ضروری به مراکز بهداشتی و درمانی نیز با همراهان کمتری به این مراکز مراجعه داشته باشند.

شریفی با اشاره به شلوغی مراکز ارایه دهنده خدمات زیبایی در سطح استان، ادامه داد: در شرایط فعلی از مردم می خواهیم خدمات مربوط به اعمال زیبایی و موارد غیراورژانسی را به زمان دیگری موکول کنند.

این مقام مسئول در دانشگاه با ابراز نگرانی از کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح استان، اظهار کرد: در شرایط شیوع کرونا نیاز است تمامی آحاد جامعه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، مجموعه سلامت استان را همراهی کنند؛ چرا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی بپرهیزید

از مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی بپرهیزید