مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 08:272022-02-21اجتماعي

آموزش مهارت های زندگی به شهروندان/جزوه پیام های شهروندی تدوین می شود


رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهردار اردبیل از تدوین جزوه های آموزش شهروندی با رویکرد توسعه فرهنگی در اردبیل خبر داد و گفت: آموزش مهارت های زندگی به شهروندان نیز تقویت می شود.

- اباصلت ابراهیمی، رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهردار اردبیل صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: جزوه های آموزش شهروندی در قالب پیام های شهروندی با رویکرد توسعه فرهنگی، آموزش و احترام به حقوق شهروندی در حوزه های حمل ونقل و ترافیک، پسماند، گردشگرپذیری، پدافند غیرعامل، مدیدیت بحران و حفاظت از محیط زیست تدوین شده و در اختیار گروه های هدف قرار خواهد گرفت.

  وی با اشاره به اینکه هدف از تدوین این جزوه ها فرهنگ سازی است، افزود: امیدواریم با حداقل هزینه و بهره گیری از این جزوات آموزشی، شاهد ارتقا مشارکت اجتماعی مردم در امورات شهر باشیم.

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: اولین جزوه شهروندی مربوط به ارایه  آموزش های شهروندی به رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی است که در این جزوه به آداب رفتاری و گفتاری، رعایت شئونات اجتماعی و نحوه برخورد با مسافران اشاره شده است که این آموزش ها توسط مربیان مجرب به رانندگان حمل ونقل عمومی ارایه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت های زندگی به شهروندان/جزوه پیام های شهروندی تدوین می شود

آموزش مهارت های زندگی به شهروندان/جزوه پیام های شهروندی تدوین می شود