مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 00:372022-02-20فرهنگي

با سریال های نوروز 1401 آشنا شوید


بر اساس آنچه تاکنون از سوی تلویزیون اعلام شده است، شبکه های سیما در نوروز 1401، آنتن خود را به سریال های کمدی و طنز اختصاص خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زیرخاکی ، خداداد و دردسرهای شیرین سه سریال در ژانر کمدی هستند که تاکنون به عنوان گزینه های پخش در نوروز 1401 از سوی شبکه های تلویزیونی اعلام شده اند.

همچنین به گفته سازندگان، سریال جناب عالی نیز در ژانری کمدی از دیگر گزینه های پخش برای نوروز است اما از سوی تلویزیون رسما اعلام نشده است.

زیرخاکی 3 سریال زیرخاکی 3 تاکنون دو فصل از سریال زیرخاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان از تلویزیون پخش شده است و سومین فصل از این سریال برای پخش از شبکه یک در نوروز 1401 قرار است روی آنتن برود.

به تازگی سکانس های مربوط به قسمت یازدهم از سریال زیرخاکی با بازی ژاله صامتی و رایان سرلک، در لوکیشن خیابان انقلاب در شهرک سینمایی غزالی تصویربرداری شده است.

در انتهای فصل دوم فریبرز (پژمان جمشیدی) و ناصری (هومن برق نورد) به اسارت نیروهای بعثی درآمدند.

داستان سری سوم نیز در ادامه قصه فصل دوم است.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، هومن برق نورد مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، اصغر نقی زاده، رایان سرلک، ستاره پسیانی و نسرین نصرتی ترکیب بازیگران اصلی این سریال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سریال های نوروز 1401 آشنا شوید

با سریال های نوروز 1401 آشنا شوید