مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 00:072022-02-20سياسي

دلایل گرانی سفر عتبات و تصمیماتی که باعث افزایش هزینه ها شده است


دولت سیزدهم به سفرهای زیارتی ارزان و آسان تأکید دارد، اما چرا سفر عتبات گران است و همچنان بسیاری از مشتاقان زیارت عتبات در آرزوی تشرف به زیارت حرم امام حسین علیه السلام هستند؟ - حضور پرشور زائران در حرم امام علی (ع)؛ شب گذشته سفر عتبات در سال های گذشته توسط شرکت شمسا انجام می شد و شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران از سال 84 روند اعزام و سایر امور اجرایی سفر عتبات را بر عهده داشت، اما در حدود 2 سالی که سفر عتبات به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، مسؤولان وقت سازمان حج و زیارت با بررسی وضعیت سفرهای زیارتی، طرحی نوین را با هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری اجرایی کردند که بر اساس آن دیگر یک شرکت مسؤولیت اعزام را بر عهده نداشته و دفاتر زیارتی هم می توانند با جذب زائر، آنها را به این سفر معنوی اعزام کنند.

تشکیل کارگروهی برای آسیب شناسی شیوه سفرهای زیارتی/ ملاک، رضایت حداکثری زائر است با تغییرات مدیریتی سازمان حج و زیارت، بسیاری از دفاتر زیارتی منتظرند تا نظر رییس جدید سازمان حج و زیارت درباره نحوه اعزام های عتبات را بدانند تا بر اساس آن بتوانند برای سال آینده برنامه ریزی کنند.

محمدصادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به شیوه نوین اعزام زائران به عتبات، می گوید: ما اصراری به ادامه این روند یا حتی واگذاری اعزام ها به یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل گرانی سفر عتبات و تصمیماتی که باعث افزایش هزینه ها شده است

دلایل گرانی سفر عتبات و تصمیماتی که باعث افزایش هزینه ها شده است