مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 23:372022-02-20سياسي

عملکرد پلیس در تأمین امنیت قابل تقدیر است


فرماندار خرم آباد به نقش مهم پلیس در تأمین امنیت پرداخت و گفت: پلیس بدون هیچ چشم داشتی امنیت را در جامعه برقرار کرده است.

- علی محمد دریکوند در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خرم آباد که با حضور سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان و دیگر مسئولان برگزارشد، با بیان اینکه امنیت نقطه عطف نظام است، بیان کرد: امنیت در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود: امنیت زیربنایی ترین مقوله در فرآیند توسعه در دنیای امروز است و تعامل و همکاری همه جانبه با پلیس منجر به برقراری امنیت و توسعه پایدار در جامعه می شود.

فرماندار خرم آباد ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی پلیس لرستان، اظهارکرد: امنیت جامعه مرهون هوشیاری و توانمندی سبزپوشان انتظامی است که همیشه باید قدردان این زحمات باشیم.

دریکوند خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه به مردم افتخار بزرگی است که باید به شایستگی و در خور مردم غیرتمند ایران اسلامی توسط دولتمردان صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: برخورد با معضلات اجتماعی توسط دستگاه های اجرایی و در راس آن ها پلیس، از مهمترین اقدامات در راستای کاهش آسیب های پیش رو در جامعه است.

فرماندار خرم آباد در پایان از همه مسئولان استان خواست با همکاری خوب خود پلیس را در برقراری امنیت پایدار یاری کنند و در این خصوص از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد پلیس در تأمین امنیت قابل تقدیر است

عملکرد پلیس در تأمین امنیت قابل تقدیر است