مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 19:422022-02-20سياسي

اتاق کار فرمانداران دولت سیزدهم باید در میان مشکلات مردم تشکیل شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه فاصله میان مدیران و مردم پذیرفتنی نیست گفت: فرمانداران دولت سیزدهم باید محل کارخودشان را در میان مشکلات مردم قرار دهند.

- ایسنا/گیلان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه فاصله میان مدیران و مردم پذیرفتنی نیست گفت: فرمانداران دولت سیزدهم باید محل کارخودشان را در میان مشکلات مردم قرار دهند.

حسین مصطفی پور در جلسه معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان رضوانشهر، از ازدهام و شلوغی سالن اجتماعات به دلیل نادیده گرفتن دستور العمل های بهداشتی انتقاد کرد و گفت: به دلیل شرایط بهداشتی حاکم و شیوع بیماری کرونا، این وضعیت قابل قبول نیست و هرچه سریع تر باید جلسه را خاتمه دهیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات فرماندار قبلی رضوانشهر گفت: همه مدیران باید به اندازه توان و ظرفیت خودشان برای مردم کار کنند و امروز همه ما کمر همت برای جبران عقب ماندگی ها بسته ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ضمن اشاره به تلاش های دولت سیزدهم برای حل مشکلات جامعه بیان کرد: دولتی که مردم به آن امید بسته اند امروز این مسئولیت مهم را بر عهده گرفته و همه ما مکلف به کمک و همکاری با آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق کار فرمانداران دولت سیزدهم باید در میان مشکلات مردم تشکیل شود

اتاق کار فرمانداران دولت سیزدهم باید در میان مشکلات مردم تشکیل شود