مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 18:022022-02-20ورزشي

مربی آلومینیوم: کمک داور بازی پرسپولیس را 6ماه محروم کنید


مربی آلومینیوم معتقد است اشتباه کمک داور دوم بازی با پرسپولیس اصلی ترین عامل شکست آنها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یوسف بخشی زاده درباره دیدار آلومینیوم مقابل پرسپولیس عنوان کرد: تیم ما نمایش خوبی در این دیدار داشت و بازیکنان همه تلاش خودشان را انجام دادند و با تمام وجود تلاش کردند، اما اگر در زدن ضربات آخر کمی دقت بیشتری داشتیم، می توانستیم به گل برسیم و صاحب امتیاز شویم.

او در خصوص اینکه در بازی رفت موفق به کسب پیروزی مقابل پرسپولیس شدند ولی بازی برگشت را واگذار کردند، گفت: پرسپولیس فقط به دنبال قهرمانی است و اینکه توقع داشته باشید مقابل این تیم دو بازی را ببرید، یک مقدار منطقی نیست؛ هرچند معتقدم ما فقط برای برد آمده بودیم ولی اگر مسائل داوری نبود، حتما صاحب امتیاز می شدیم و شاید هم به برتری می رسیدیم.

مربی آلومینیوم اراک در مورد اشتباهات حمیدرضا افشون، کمک داور دوم این مسابقه اظهار کرد: آن کمک داور نه تنها در لیگ برتر، بلکه نباید در لیگ های یک و دو هم قضاوت کند.

وقتی تمام افرادی که در ورزشگاه بودند و کسانی که در تلویزیون بازی را می دیدند، متوجه شدند که آفساید مهرداد بایرامی کاملا اشتباه بوده، او چطور چنین تشخیصی داشت؟ بخشی زاده اضافه کرد: بازیکن پرسپولیس دو متر آفساید را پُر کرده بود و یک صحنه مشکوک یا میلی متری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی آلومینیوم: کمک داور بازی پرسپولیس را 6ماه محروم کنید

مربی آلومینیوم: کمک داور بازی پرسپولیس را 6ماه محروم کنید