مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:472022-02-20سياسي

دهمین شماره «روابط عمومی و صنعت» منتشر شد


دهمین شماره ماهنامه «روابط عمومی و صنعت» همراه با گزارش اختصاصی از نهمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی در 56 صفحه منتشر شد.

- دهمین شماره ماهنامه روابط عمومی و صنعت همراه با گزارش اختصاصی از نهمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی در 56 صفحه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو دو میزگرد تخصصی باعنوان روابط انسانی و روابط صنعتی و زنان و جوانان؛ غایبان مهم انجمن روابط عمومی پرونده های ویژه این شماره را تشکیل می دهند.

پنل تخصصی حرفه در برابر ضد حرفه؛ هنجار و ناهنجار در تعامل رسانه و روابط عمومی در سازمان های ایرانی در نهمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی با حضور محمد سلطانی فر ، یونس شکرخواه ، حسن نمکدوست تهرانی و علی گرانمایه پور برگزار شد که مشروح آن در این شماره ماهنامه آمده است.

دهمین شماره این ماهنامه که با یاددشتی از سیدغلامرضا کاظمی دینان (رییس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران و رییس شورای سیاست گذاری هفته روابط عمومی) آغاز و با یادداشت بهروز راعی سردبیر این نشریه با عنوان ارتباطات و سواد روابط عمومی، شاخصی مرجع در توسعه یافتگی جوامع ادامه پیدا می کند، مقالاتی از احمد یحیایی ایله ای با عنوان مدیریت استراتژیک شایعات درون سازمانی ، خسرو رفیعی درباره روابط عمومی به کجا می رود؟ ، منصور ساعی با عنوان توجه به جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین شماره «روابط عمومی و صنعت» منتشر شد

دهمین شماره «روابط عمومی و صنعت» منتشر شد