مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:422022-02-20سياسي

فرماندار کاشان: برای احداث کارخانه سرب مجوز نمی دهیم


شرایط زیست محیطی حاکم بر منطقه به هیچ وجه اجازه احداث کارخانه سرب را نمی دهد و عزم ما مبنی بر عدم صدور مجوز برای برپایی چنین کارخانه ای و یا مشابه آن در این منطقه جدی است و با هرگونه سهل انگاری در این خصوص برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان؛ محمد شریف زارعی فرماندار شهرستان کاشان در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کاشان اظهار کرد: امنیت غذایی و حفظ سلامت مردم در شرایط فعلی، موضوع بسیار حائز اهمیت و در اولویت فرمانداری است.

وی افزود: وجود سویه جدید و بسیار مسری امیکرون و نزدیک شدن به ایام شلوغ و پر ازدحام پایان سال و برگزاری مراسم مختلف و ترافیک مسافر در عید نوروز ایجاب می کند که برای موضوعات مهم به ویژه سلامت مردم، تدابیر بسیار ویژه ای با قید فوریت اجرایی شود.

زارعی، در خصوص کارخانه سرب گفت: شرایط زیست محیطی حاکم بر منطقه، به هیچ وجه اجازه احداث چنین کارخانه ای را نمی دهد و عزم ما مبنی بر عدم صدور مجوز برای برپایی چنین کارخانه ای و یا مشابه آن در این منطقه جدی است و با هرگونه سهل انگاری در این خصوص برخورد می کنیم.

فرماندار شهرستان کاشان در خصوص افزایش شیوع بیماری سالک در منطقه گفت: با توجه به شیوع این بیماری معمولاً هر سال از بهمن ماه تا خردادماه سال بعد و آغاز فصل گرما ادامه پیدا می کند، دستگاه های ذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کاشان: برای احداث کارخانه سرب مجوز نمی دهیم

فرماندار کاشان: برای احداث کارخانه سرب مجوز نمی دهیم