مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:172022-02-20سياسي

موسوی: دولت کماکان بر حذف ارز ترجیحی اصرار دارد


سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی مجلس درباره بودجه و ارز ترجیحی گفت : دولت اعلام کرد که آمادگی لازم برای تامین معیشت اقشار کم درآمد جامعه در صورت حذف ارز ترجیحی را دارد منتها تاکید نمایندگان مجلس بر این است که هرگونه تصمیم .

- سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی مجلس درباره بودجه و ارز ترجیحی گفت : دولت اعلام کرد که آمادگی لازم برای تامین معیشت اقشار کم درآمد جامعه در صورت حذف ارز ترجیحی را دارد منتها تاکید نمایندگان مجلس بر این است که هرگونه تصمیم گیری درخصوص ارز ترجیحی به گونه ای باشد که معیشت مردم به ویژه نظام حمایتی برای دهک های پایین و اقشار کم درآمد جامعه را با مشکل مواجه نکند و معیشت آنها تضمین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدنظام موسوی در حاشیه جلسه جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در توضیح نشست غیر علنی گفت: این جلسه برای هماهنگی دیدگاه ها بین دولت و مجلس درباره بودجه تشکیل شد.

وی توضیح داد: بودجه دخل و خرج دولت و همه دستگاه ها و قوای کشور در سال آینده را مشخص می کند و صرفا نسخه ای برای دولت نیست بلکه در زندگی و معیشت مردم هم اثرگذار است.

با توجه به اهمیت بودجه برای مجلس، نشست غیر علنی تشکیل شد تا گزارش کمیسیون تلفیق بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: دولت کماکان بر حذف ارز ترجیحی اصرار دارد

موسوی: دولت کماکان بر حذف ارز ترجیحی اصرار دارد