مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 12:572022-02-20پزشكي

درمان سرطان با طب سنتی ممکن نیست


یک متخصص رادیوتراپی انکولوژی (سرطان) با تأکید بر اینکه طب سنتی و ایرانی هیچ جایگاهی در درمان سرطان ندارد، گفت: توصیه های طب سنتی در پیشگیری از سرطان بسیار مهم و مؤثر است، - ایسنا/اصفهان یک متخصص رادیوتراپی انکولوژی (سرطان) با تأکید بر اینکه طب سنتی و ایرانی هیچ جایگاهی در درمان سرطان ندارد، گفت: توصیه های طب سنتی در پیشگیری از سرطان بسیار مهم و مؤثر است، اما درمان سرطان با طب سنتی ممکن نیست.

پوریا عادلی در وبینار روش های پیشگیری از سرطان های شایع در مردان که امروز (یکشنبه، 1 اسفند) برگزار شد، اظهار کرد: تا پیش از این مردم تصور می کردند هرکسی سرطان دارد، می میرد؛ درحالی که اگرچه سرطان بیماری جدی و کشنده است، اما با تشخیص و درمان به موقع قابل درمان و می تواند فرصتی برای زندگی دوباره باشد.

وی با بیان اینکه 40 درصد از سرطان ها قابل درمان و 30 درصد قابل کنترل طولانی مدت هستند، گفت: درمان سرطان ها بسته به نوع و پیشرفت سرطان متفاوت است.

یکی از بدترین سرطان ها در پاسخ به درمان سرطان ریه است که اگر در مراحل اولیه تشخیص و جراحی شود، شاید بتوانیم این سرطان را به خوبی کنترل کنیم، درعین حال که در 6 تا 7 سال اخیر درمان سرطان ریه بسیار متحول شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان سرطان با طب سنتی ممکن نیست

درمان سرطان با طب سنتی ممکن نیست