مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-20اقتصادي

شستن فرش برای خانه تکانی امسال چقدر آب می خورد؟


رییس اتحادیه قالیشویی های کرمانشاه به تشریح تعرفه های شست و شوی انواع فرش و موکت برای ایام پایانی سال پرداخت.

- محمود فیضی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه قیمت شست و شوی انواع فرش در قالیشویی های کرمانشاه تا پایان سال تغییری نخواهد داشت، گفت: هم اکنون قیمت شست و شوی هر متر فرش ماشینی 10 هزار تومان، هر متر فرش دستباف 15 هزار تومان، هر متر پالاز موکت 10 هزار تومان و هر متر موکت ساده 3500 تومان است.

وی ادامه داد: هم اکنون 70 قالیشویی دارای مجوز در سطح شهر کرمانشاه فعالیت دارند که مردم در این ایام می توانند شست و شوی فرش های خود را به آنها بسپارند.

فیضی ایام پایان سال را اوج فعالیت کاری قالیشویی ها دانست که این امر باعث می شود در این روزها برخی از مراکز غیرمجاز نیز برای جذب مشتری تبلیغات انجام دهند.

رییس اتحادیه قالیشویی های کرمانشاه از مردم درخواست کرد، به هیچ عنوان سراغ مراکز غیرمجازی که در فضای مجازی تبلیغات گسترده دارند نروند و یادآور شد: برای اطلاع از مجوزدار بودن یک قالیشویی مردم می توانند با تلفن 37217097 اتحادیه تماس بگیرند و از داشتن مجوز یک قالیشویی مطمئن شوند.

به گفته فیضی، چنانچه افراد سراغ مراکز غیرمجاز بروند و مشکلی برای فرش آنها ایجاد شود به هیچ عنوان قابل پیگیری نیست، زیرا اتحادیه تنها می تواند بر واحدهایی که جواز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شستن فرش برای خانه تکانی امسال چقدر آب می خورد؟

شستن فرش برای خانه تکانی امسال چقدر آب می خورد؟